اصلا" به روي خودمان نياوريم كه بهار آمده ، سال ِ نو شده

پوستم بيش از حد كلفت شده آنقدري كه آمدن سال ِ نو هم مؤثر نيفتاد و تغييري تا بدين لحظه حاصل نشده در من! بي حال و حوصله تر از هميشه با ذهني تهي سال ِ نو را از سَر گرفته ام ! شب ها درست تا طلوع خورشيد بيدار و روزها هم طبيعتا" تا 13-14 بعد از ظهر خواب ! در حال ِ حاضر هم هيچ حرفي براي گفتن ندارم ! خدارو شكر
اما نوشته كوتاهي از داريوش مهرجوئي را برايتان مي آورم كه حرفهاي من نيز چيزي جز آن نيست
.
.
.
این روزها خیلی حال و حوصله ندارم که بخواهم فکر کنم چه باید کرد. خیلی خلاصه و مختصر می‌گویم:به اهداف من کار نداشته باشید. شما ناامید نشوید. بهتر است صبح‌ها کمی زودتر از خواب بیدار شوید و به خورشید کم‌جان بهار نگاه کنید که با ولع می‌تابد. بی‌خیالِ آن‌چه گذشت به فردایی فکر کنید که باید ساخت و روزهایی که باید رقم زد. کتاب بخوانید، درس بخوانید، نگذارید این ذهن بیچاره گوشه‌ی تنتان خاک بخورد. همین که یاد بگیرید و همین که بفهمید همه چیز عوض می‌شود. حتی اگر خورشید کم‌جان باشد، حتی اگر نتابد، حتی اگر حالتان خوش نباشد، همین که می‌فهمید یعنی این‌که برنده‌اید. ما هم مبارزه می‌کنیم که برنده باشیم
.
.
در هر حال ؛ خواهش ِ عاجزانه ي من از خدا اين است
حوّل حالنا الي اَحسن ِ الحال
شاد باشيد - به خوبي ها فكر كنيد و تا مي توانيد مهرباني كنيد
هستي ، هشتم فروردين 1389- جنوب ِ ايران
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 comments:

yamin said...

hiiiiiii dear...
happy new year...
its first time that i succid to open ur comments page...
hw r u wd new year...hope there was no bore no sad...every thing goes well...
miss u to0 much...and i'hve missed going out fore nice yammmmy dinnner...on my account this time...
kissss u...wd love
its me
yamin

آرش said...

خیلی از آشناییتون خوشحال شدم.
وقت نکردم پستهای زیادی ازت بخونم ولی میام خدمتتون مجددا

Anonymous said...

پوست من خيلي وقته كه كلفت شده. حتي حالا با اين همه اتفاقات جديد تو زندگيم.گاهي فكر ميكنم كه حتي باشكوهترين عشق ها هم نميتونه زندگي رو براي مدتي طولاني پرمعني و زيبا كنه وقتي تو با تمام وجودت سالهاست كه پوچي اونو باوجود همه شادي هاش و نعمت هاش باور كردي.سالها دويدم تا خيلي چيزهارو درك كنم اما هيچ چي عايدم نشد جز سرگرداني بيشتر....واسه تو اما آرزو دارم كه در نهايت به خوبي ها برسي